Üdvözöllek a Digitális Kávészünet legújabb 20. adásában. A mai műsor címe a Mesterséges intelligencia az online marketingben – avagy hogyan segíthet az MI a tartalomkészítésben?
A mesterséges intelligencia (MI) manapság szinte minden ágazatban jelentős hatással van a működésre, és ez alól az online marketing sem kivétel. Az MI segítségével gyorsabban, hatékonyabban és kreatívabban lehet tartalmakat készíteni, kampányokat futtatni és a célközönséget megszólítani. Ebben az epizódban a ChatGPT és hasonló MI-eszközök szerepét vizsgálom meg az online marketing területén, és konkrét példákkal és esettanulmányokkal mutatom be, hogyan lehet ezeket a technológiákat sikerrel alkalmaznod.
Az adás tartalmából:
Az MI szerepe az online marketingben
Hogyan segíthet a ChatGPT a marketingben?
Nézzünk pár példát, esettanulmányt, hogy a gyakorlatban is jobban megértsd az MI szerepét az online marketingben.
A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát.OKAdatvédelmi irányelvek
Üdvözöllek a Digitális Kávészünet legújabb 20. adásában. A mai műsor címe a Mesterséges intelligencia az online marketingben – avagy hogyan segíthet az MI a tartalomkészítésben?
A mesterséges intelligencia (MI) manapság szinte minden ágazatban jelentős hatással van a működésre, és ez alól az online marketing sem kivétel. Az MI segítségével gyorsabban, hatékonyabban és kreatívabban lehet tartalmakat készíteni, kampányokat futtatni és a célközönséget megszólítani. Ebben az epizódban a ChatGPT és hasonló MI-eszközök szerepét vizsgálom meg az online marketing területén, és konkrét példákkal és esettanulmányokkal mutatom be, hogyan lehet ezeket a technológiákat sikerrel alkalmaznod.
Az adás tartalmából:
Vágjunk is bele…
Legutóbbi bejegyzések
Legutóbbi hozzászólások
A cikk írója
Arató Péter Norbert
Online marketing-tanácsadó
Szakítsd meg a mintát!
Online marketing másként.
Népszerű kategóriák
Népszerű címkék
Archívum